About Me

My photo
jay beee, johor, Malaysia
myself?? WhAT i LOved??? I love gregarious with anyone. I love family and ambitious in life. I am cheerful and pampered. very love of music rock...(Mcr) WanT mOOree??? come closer.... cheer!!

Saturday 11 August 2012

haaiii semua ....saya husna.....sye nq update smthg ny...hee

sy sayang shafiq sorang je!!!tknk org laen ....sy janji tkk kan tgglkan dia..... he my new life n new love.. i love u tooo much shafiq!!!please jgn prgi dr bby...jgn tgglkan bby...b skrg da mcm nyawa bby dah...ley mati kalau tkde b... AND BBY JANJI SMUA YG JADI ATS BBY AND EWAN TK AKN BERULANG KT KITA... bby dah penat hidup bby berulang2 bnde yg sme jd bby nq kekal dgn b....untuk selamanye.....bby tk akn sia2 kan cnta b kt bby tu......trust me syg......u will be my last love....


No comments:

Post a Comment